typiskt*

 Godmorgon. Inte vart det att jag skrev något igår kväll då pojkarna somnade, vart så trött och orkade verkligen inte skriva en massa.
Men idag är det en ny dag med nya möjligheter,det blir att Ello&Jamie kommer förbi idag och leker lite.
Ska bli kul pojkarna älskar ju när deras vänner kommer.(:
Liam har vaknat 2 ggr i natt och skrikit  första gången var det för han hade ingen napp eller täcke på sig, den andra gången då hade han täcket över ansiktet:P. Och stackarn han bara grät och grät,så då fick han kommma till våran säng och mysa.

Dem är väldigt duktiga på att vända sig i sängen när dem sover, tur dem har lärt sig att sova själv :P.

Jag tror jag håller på att bli förkyld även, ont i halsen och det klias och snorig. Måste köpa hem lite handsprit så man får tvätta sig ofta nu när man har pojkarna hela tiden uppe vid sig.
Man vill ju inte att dem ska bli förkylda.

Lucas ligger och gråter i sin säng nu och är trött, Liam hoppar i hoppgungan. =) 
Lite bilder
          våran nya duk:)

Kommentarer
Postat av: syrran

Gud så mysigt ni har det hemma, och vad stor pojkarna har blive. saknar er. kram

2009-09-06 @ 10:21:52
Postat av: Karin (Albins mamma)

Men hejsan! :) Ja de var ett tag sen.. Hur är det med er?

Ja, jag har varit sjuk i en vecka, men nu blivit bättre. Albin har blivit lite sämre, men det är ju samma fart på honom ändå, tyvärr :P

Nu bor vi i våran nya lya och det känns helt underbart! Bara vi får komma i ordning ordentligt och slippa alla kartonger :)

KRAM!

2009-09-06 @ 11:53:13
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Jaha ni också, pissigt! Det är inte kul, hoppas ni blir bra fort...

Nä usch, ser ju för jävligt ut med en massa kartonger. Men man får väl stå ut ett tag till :)

Vi har flyttat till en ny trea, skithärlig och fin. Den är på markplan, i ett stort fint hus, lite utanför byn och har en ganska stor och mysig gård runt. Det bästa av allt är att vi nu har diskmaskin ;) Och det är jättefint kök och öppen spis i vardagsrummet, så vi trivs :)

KRAM!

2009-09-07 @ 12:24:25
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja, jag klagar verkligen inte. Den är mysig :)

Aha okej, hoppas att pojkarna klarar sig från det värsta iallafall.

Jo men så kan det vara ibland, kroppen är ju inte som den ska när man är förkyld sådär. Så svettningar är nog också normalt :) Ja, vad skönt att du inte har feber. Jag hade bara lite feber, 38 nånting, men det kändes. Gud vad lite som behövs! :)

2009-09-08 @ 11:52:17
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Faster

Vad gullig killarna är :o) Dom växer ju så det knakar :o) VI längtar efter er allihop..... Ha det så bra och sköt om er. KRAM Faster, Patricia och KEnta

2009-09-09 @ 10:34:15
Postat av: Karin (Albins mamma)

Åh va skönt :)

Albin är fortfarande krasslig, men annars är allt som vanligt. Längtar tills på Fredag då Tommy har helg, blir så less och trött då man är själv här hemma :)

Vad gör ni idag då? Kram!

2009-09-09 @ 11:04:38
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja herregud, det går inte att jämföras med nånting annat. Och jag förstår dig, du som har två att ta hand om som sagt. Du gör det bra! Jag hoppas dom är snälla mot dig så att du orkar med någorlunda iallafall. Jag kan lova dig, att det aldrig skulle gå att ha två Albin! Jag har många gånger sagt till Tommy att det är nära psyket för min del, snart kommer jag ligga halvdöd på golvet när du kommer hem :)

Aha okej, det kan vara kul att träffa folk ibland, framför allt folk med barn. Så att barnen också uppskattar det :)

Jag förstår precis vad du menar, man ska nog försöka att inte känna efter allt för mycket, då klappar man ihop! Och ja, dom gör det bra dom som har många barn. Jag som vill ha minst 3 st, men Tommy har blivit lite avskräckt, eftersom vi haft en väldigt jobbig tid med Albin hans första år. Till och med jag!

Kram!

2009-09-09 @ 21:00:28
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Vilka härliga bilder på sötpojkarna era!!! :)

2009-09-11 @ 09:32:58
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Ohhh vad stora pojkarna har blivit :D Saaaknar er! <3 puss och kraam

2009-09-14 @ 17:48:10
URL: http://malinviklund86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0