who´s the bitch? I AM THE BITCH.

Godmorgon, äntligen är det fredag och med det så menas det HELG!!
Ska bli skönt med helg, för då vet man att det inte blir massa stress och flera måsten utan att man får ta det lugnt och mysa med familjen.
Fast det får man väl när som helst göra, och man väljer ju att stressa/inte stressa själv. Men det är svårt att inte stressa när man bor i denna stad.
Jag behöver bara veta att jag ska duscha och klä på mig kläder så kan jag bli stressad för det lilla, utan att man ska någonstans,och det är väldigt jobbigt.
 Min kära Marcus är på campingen med flera olika boenden idag och kommer hem vid 2-3 tiden. Jag skickade sms igår till Jenny får se om hon vill komma hit och umgås idag =) .I sådana fall tänkte jag baka en liten kaka.
Jag måste ju bara berätta en sak. Igår gick jag och alla mina pojkar till stan och på vägen ner går en medelålderskvinna med en tröja där det står who´s the bitch? I AM THE BITCH. Jag menar visst om 14 åringar gå runt med sådant men en medelålderskvinna på 40 år ? Det är ju lite små roligt måste jag säga. Här nere finns der roliga människor =). 

Imorse vaknade killarna runt 7 och Liam är fortfarande vaken medans Lucas somnade för en stund sedan. Vi har börjat med välling för natten åt barnen och det går jätte bra, dem sover till en halv 7,7 på morgonen. Det är ju så underbart och roligt för dem att få i sig lite annat än  tråkig ersättning.

Lite uppdatering om killarna:
Lucas han har fått 4 tänder uppe och han kryper/ålar sig fram, är väldigt snabb att ta sig framåt och vill försöka ställa sig upp då han håller i något.
Han är väldigt rörlig på skötbordet och börjar bli busig, drar i håret och ska ha allt han inte får ha. Så nu får man säga till och dem lyssnar bra, men vill gärna vara där och busa på ändå.
Liam hans tandkött är svullet verkar som om det är en tand på G, eller så är det efter han slog nappen mot mitt ansikte igår som gör att det är svullet,han har börjat ställt sig på sina knän och gunga fram&tillbaka hela tiden. Han vill även göra som bror sin och börja små krypa och kunna halvsitta. :)
Så det är full fart framåt för våra pojkar! =)

Igår var det ingen vanlig dag heller, Utan det var ju Patricias födelsedag som blev hela 9 år, hon är en riktigt tuffing nu som verkligen gillar kläder och dylikt. =)
Tiden går så fort,kändes som om hon nyss var en liten bebis. Go gumman våran. Saknar dig Patricia, vi får lov att ses snart tycker vi här nere. =)

Igår så handlade jag jordgubbar&hallon som jag mixa samt hällde upp i kuber och ställde in i frysen, perfekt mellanmål :) Hoppas killarna gillar det!

Nu ska jag  fortsätta tugga på mina goda vindruvor som jag köpte igår. :)

Hoppas ni får en underbar fredag dag & helg!


Mys en massa med era familjer


Kommentarer
Postat av: anna hasselblad

Myyys:D vad söta pojkar du har !! :D

2009-09-04 @ 13:34:06
URL: http://ahas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0