Greys Anatomy

Hello!
Idag har man varit ledig och då gick jag med pojkarna på dagis vid 8. 8.30 var jag nere på badhallen och simmade lite sedan gick jag och satt mig i bubbelpoolen! Väääldigt skönt och det är så bra för min kropp just nu!.
Riktigt relax och glömma allt runtomkring en. SÅ SKÖÖÖÖNT!!!!
Men då träffade jag på en sådan vänlig människa vid namnet Irene, det var henne jag började för på M-Gården. Så vad hon glänste och pratade om allt hon gjort nu som pensionär. Man längtade lite då hon berättade om allt :D .
Sedan åkte jag hem i skit vädret och la mig och vilade min rygg och höft/ben. Sedan vid 2 hämtade jag pojkarna och möttes utav en glad och en grinande son :). Liam blev ledsen då han såg mig, men allt hade varit bra idag.
Sedan handlade vi och såg att FOTO SMILE är i stan och imorgon ska vi fotografera oss:).
Nu till kvällen har vi gjort mat,diskat,laggt barnen haft lite quality time och nu städar vi men avslutar för kvällen .
Helt perfekt till Greys Anatomy :) . Tända lite ljus och ta ett glas päron/krusbär bubbelvatten och bara njuuta innan vi gör kvällen här. <3 Älskar dig min underbara älskling. Your the one and only!
Imorgon kommer svärmor&svärfar och hälsar på över helgen ska bli såååå rooooligt. Jag har verkligen samt hela familjen har saknat dem väldigt mycket :) . Så i helgen blir det massa mys och bara njuuuta av varje sekund vi har tillsammans. Och jag och min älskling ska ha lite barnledigt :)
Det ser jag framemot, inte alls ofta vi kan hitta på något då vi inte lämnar barnen till vilka som helst , man vill ju kunna slappna av när man är ute inte sitta och oroa sig om dem har det bra.  Så vi har ju inte heller släktingar här nere så jaa som sagt vi passar på då vi kan =).
Nej nu ska jag fixa till lite innan karln min kommer.
Ha en underbar kväll allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0