Äntligen en glad Sissilina =D De gillar vi

Hejsan alla greker! :) Idag mår jag jätte bra och är jätte glad :) Föööööör snart åker jag till Södertälje och hälsar på Mina älskade vänner =D. . Jag har verkligen världens bästa och snällaste killkompis man kan ha. Han är min bästa vän!! Tack för att du finns ! Jag har alltid varit den som haft mest Killpolare än tjejpolare och jag tror nog att så kommer de alltid att vara =) . Idag har jag sovit ut och våra älskade pojkar är hos mommo och moffa och får sova över där då mammsen och pappsen jobbar =). TUSEN TACK!! Jag vill ägna lite ord till min älskade Sambo. Tack för att DU finns i mitt liv, du gör mig glad,fast vi är så förbannat trötta emellanåt och spyless på saker så älskar jag dig ändå!! =) . Du är det bästa som finns, älskar dig så mycket darlo! =) Puss din flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0