Lördag 27/8

Lördag och jag är vaken nu ? Kan inte sova och vill så gärna umgås med Willey! Älskade Willey mitt älskade hjärta!! Han bara ligger och myser och vilar och har det gött! : ) Ska snart ut och kasta boll med han. Det är det han gillar att få vara fri och springa efter bollar! Jag mår uruselt idag, inte alls någon livsgnista för fem öre. Känner mig bara som usch fy blä och vidrigt!! Det vänder någon gång i framtiden! Idag ska jag och kille min fixa lite saker till lägenheten och mysa innan vi ska jobba. Våran frys har gått sönder JIPPIE!!! Eller hur var det? Bara ringa försäkringen och berätta som det är. OCH hoppas dem ringer och kommer och fixar fryshelvetet! Vore ju roligt om man kunde få ha mat hemma, speciellt när man har barn då är det extra viktigt att sådant fungerar! Jag har köpt nya skor ,sköna och underbara helt värt pengarna, sedan på Torsdag åker jag äntligen ner till Södertälje och träffar alla mina underbaringar. Ellen och Nellie möter upp mig :) -Ska bli fruktansvärt underbart!!=) Nu ska man gå ut och umgås lite innan M kommer och hämtar mig. / Sissilina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0