Min Älskade Syster.

Min älskade syster Sandra, du är den bästa som finns! Du är där då jag behöver dig, Du är där när jag behöver gråta,bli tröstad,få en kram,få skratta och glömma saker. Du är där när jag behöver skrika på någon Du är där när jag blir behöver en ovän Du är där när jag blir sams med dig ! Du är en brud som verkligen talar från ditt hjärta,Ärlighet rakt igenom! Du kan såra folk men ändå bli sårad själv, men du kämpar och kämpar så hårt med Wincent att han ska få det bra OCH MÅ bra. Du kämpar för att DU ska få må bra, du lämnar Sundsvall med ett stort steg och kommer till en stad där du har bra vänner och arbetskollegor. Sandra min älskade syster, jag kommer ALLTID FINNAS FÖR DIG kOMMER ALLTID LYSSNA PÅ DIG KOMMER ALLTID HA TID FÖR DIG KOMMER ALLTID LÅTA DIG LUTA DIG MOT MIG OCH GRÅTA,SKRATTA,SKRIKA,BRÅKA,FÅ EN STARK KRAM, KOMMER ALLTID HJÄLPA DIG OAVSETT VAD SOM HÄNDER. KOMMER ALLTID FINNAS DÄR FÖR WINCENT. kOMMER ALLTID STÅ VID DIN SIDA Vad som än händer vad du än gör så kommer jag alltid vara här för dig ett samtal bort, en bussresa bort. Jag skriver detta med tårar i ögonen det skär i mitt hjärta att du ska flytta, men ja tycker det är skönt för vi kommer ifrån varandra och äntligen får vi SAKNA varandra och du kommer få det bra nu med Håkan i ditt och W´s liv. Jag älskar dig mest av allt älskade syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0