Dag02-Min första kärlek

Min första kärlek here we go.

Min första kärlek- Detta var väl vid 2.a året på Omvårdnadsprogrammet, så började jag prata med en kille som var hur söt som helst och vi umgicks som vänner ett tag. Sedan träffades vi ännu mera och till slut var vi tillsammans. Han heter Richard Sellberg som var min riktiga första kärlek.
Mina vänner tyckte att han var ung och hur det ska gå osv. Men jag brydde mig inte för 5 öre vad alla andra sa, för jag var så otroligt kär upp över öronen i denna kille.
Min syster gillade honom inte alls, men båda dem två var ju som samma skrot och korn då deras munnar öppnades, lika trevliga båda två mot varandra.
Vi var tillsammans ungefär 5 månader ungefär, första gången R ville göra slut var ju vid min 18 års dag och hela min dag blev ju förstörd för det och arg jag var och ledsen. Men vi sågs och pratade  men sedan var det så där mellan oss. och i juli dagen innan han fyller år gör han slut med mig. Då trodde jag verkligen min värld skulle gå sönder, jag hade så starka känslor för denna kille och var så kär. Jag kom ihåg att jag ringde Matte och han kom och vi pratades vid lite. Det kändes bra att ha någon där just då vid det tillfället!
Jag grät flera dagar och kunde faktiskt inte förstå vad som hade hänt och varför. Sedan kommer jag ihåg då vi bråkade väldigt mycket. Men jag hade så svårt att glömma och gå vidare med mitt liv. Jag hamnade sedan i en deppression, så kär var jag att jag vart helt förstörd och det var det värsta som någonsin kunnat hända mig eller någon annan. När man väl sitter där i den skiten och ska försöka ta sig upp det var jobbigt. Man såg han överallt och ingenstans ett tag SKIT JOBBIGT.. Men nu är vi varken vänner eller ovänner ,man stöter på varandra och man kan säga hej det räcker!

Men 2007 på vintern träffade jag en kille vid namnet Marcus Engström och jag hade sådana fjärilar i magen då vi träffades. Jag kom ihåg då vi sågs på Ica Maxi så står vi och pratar med varandra och innan han går fick man en puss på kinden. guud hur gulligt är inte det ?!?! Jag blev så pirrig i min mage och så kär efter vi träffats några gånger. Han är den som får mig att må bra, känna mig levande,han är omtänksam och snäll,sexig,snygg m m  ja min kille han är allt i mina ögon =). Jag är så tacksam över att jag har just honom i mitt liv!! Jag kommer att älska och leva med Marcus så länge vi bara kan och tills vi båda slutat andas.  Han är den rätta för mig, han är min prince charming! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0