Dag03-Mina Föräldrar

Mina föräldrar heter Hans 48 år samt Mona 53 år.
Vi börjar med min kära far som kommer från sundsvall har en syster vid namnet Helene och föräldrar vid namnet Bo & Marianne.
Min mamma kommer från stockholm sundsvall? ingen direkt koll där faktiskt. Hennes mamma heter Marianne och hennes far Kjell. En syster Anna,Bror Patrik och Tomas.
Jag tror nog mamma och pappa träffades  inågon kö eller något dylikt. Sedan efter det vart dem ett lag. Höll ihop 13 år ungefär.
Idag är min far förlovad med sin underbara sambo Mia, dem hör verkligen ihop<3
Mamma är tillsammans med sin stora kärlek och dem hör ihop =).<3
Jag älskar mina föräldrar så otroligt mycket, jag är nog en pappas flicka =) Jag är så glad att ha dem vid min sida!! =)
Jag vill inte skriva något mera om mina föräldrar så detta får duga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0